Näin päättyi Riitan Lidl-boikotti
Toimittaja Riitta Lehtimäki ei ollut koskaan käynyt Lidlissä. Nyt hän lähti ottamaan selvää, mikä Lidl on ja miten se on vaikuttanut suomalaiseen ruokakauppaan. Lue lisää Kotiliedestä 19/15.
Toimittaja Riitta Lehtimäki ei ollut koskaan käynyt Lidlissä. Nyt hän lähti ottamaan selvää, mikä Lidl on ja miten se on vaikuttanut suomalaiseen ruokakauppaan. Lue lisää Kotiliedestä 19/15.
Kommentoi
Kommentoi juttua: Näin päättyi Riitan Lidl-boikotti
Olipahan tympeä Lidl-puffi. Aivan kuin kaupan asiakaslehteä varten kirjoitettu. Vaikea kuvitella, että vastaavanlaista himphamppua kirjoitettaisiin jostain muusta liikkeestä. Vai olisiko Alepasta tai Citymarketista väsätty vastaavaa kirjoitelmaa? Tai vaikkapa Intersportista tai Ikaalisten kylpylästä.
Mielestäni Kotilieden ei tarvitse mainostaa ainuttakaan ketjua, ei koti- eikä ulkomaista. Artikkelista jäi varsin tympeä maku, etenkin kuvituskuvasta, jossa esiteltiin suklaata kuin Lidlin tarjouslehtisessä konsanaan. Jospa siellä toimituksessa keskittyisitte johonkin muuhun kuin ruokakauppojen arviointiin ja mainostamiseen!
Kiitos palautteesta ja mukavaa syksyä!