Karppaajan viikon ruokalista

Täytetyt paprikatKarppaaja välttelee hiilihydraatteja. Siksi ruokavalio koostuu kasviksista, lihasta ja hyvistä rasvoista.

Vähähiilihydraattisessa ruoassa ei suosita tärkkelystä ja sokereita. Pulla, leipä, pasta ja muut viljatuotteet korvataan lihalla, pähkinöillä, kananmunilla ja juureksilla.

Maanantai
Broilerisalaatti

Vihreä sosekeittoTiistai
Vihreä sosekeitto

Keskiviikko
Kinkku-omelettirulla

Torstai
Kala-parsakaaligratiini

Perjantai
Täytetyt paprikat
Mansikka-smoothie

Uunibroileri

Lauantai
Provencelainen uunibroileri ja uunijuurekset
Mansikka-jogurttijääpuikot

Sunnuntai
Herkullinen lammaskaali

Puolukkahyve

Avainsanat

Keskustelu

Kalaparsakaaligratiinissa käytettiin vehnäjauhoja, ne voi korvata vaikkapa soijajauholla. Muuten hyviä ohjeita ja kiva kun meidät karppaajat on alettu huomioimaan!

Hei loistavaa, kiitos että olette ottaneet meidät karppaajatkin huomioon!! Mukavaa saada uusia reseptejä kehiin! Tätä lisää!!

Kiitos paljon listasta! Etsin juuri tälläistä karpille sopivaa viikon ruokalistaa, koska viime aikoina on tullut tehtyä aina joko jauhelihapihvejä tai fetasalaattia. Vaihtelu virkistäisi 🙂

Kiitos listasta, olen aloittelija kaikki apu on tervetullutta.
Mikähän on totuus : jotkut sanoo, että seurustelujuomana voisi olla valkoviini ja toinen ryhmä taas on punaviinin puolesta ??

Hienoa lista – näin karppauksen aloittelijana on vaikea ideoida ruokia. Kiitos. Jatkoa toivon 🙂

Kommentoi juttua: Karppaajan viikon ruokalista

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.

X